-->

nedeľa 23. júna 2013

Saturday night

Ahojte, prinášam pár fotiek zo včerajšieho sobotného večera:) U nás v meste boli Stoličné dni, čiže niečo ako jarmok, tak sme večer boli pozrieť. Nezdržali sme sa na námestí dlho, pretože skupina, ktorá vystupovala nebola pre nás zaujímavá, a ako to už pri týchto podujatiach, žiaľ, býva, všade sa to vo večerných hodinách hemžilo opitými ľuďmi a neskutočným množstvom rôznych odpadkov z okolitých stánkov, ktoré ponúkali fajné voňavé klobásky:)
Mňa trošku sklamalo, že okolo tej desiatej hodiny už nefungovali kolotoče:D Ja kolotoče milujem a mohla by som sa na nich krútiť hoci aj celý deň, haha:D
Nakoniec sme teda zakotvili v jednom bare, kde som si dala osviežujúce dve Mojitá, čo je spolu s Cuba libre a Pina Coladou môj obľúbený miešaný drink:D
Z baru sme šli do ďalšieho baru, kde je zároveň aj diskotéka, ale odtiaľ už fotky nemám. Tam sme sa vyšantili, ale pila som už len minerálky..čosi, to teplo a dve mojitá stačili až až:)))

Čo sa týka outufitu, obliekla som si moje asi najobľúbenejšie šaty, krásne ružové koktaily, biele sandálky, ktoré hoci sa netvária, sú veľmi pohodlné:) Riflovú "home-made" vybíjanú bundičku ste už mohli vidieť. Kabelka ja asi pre mnohé známa a povedomá, nakoľko ju mám z ELLE. Možno si pamätáte, že tento časopis bol buď s čiernou alebo touto svetlo ružovou listovou kabelkou pre pár mesiacmi u nás v stánkoch. Ja som sa tak nadchla, že som si časák kúpila s oboma farbami:)

šaty - Forever 21 (kúpené v USA)
biele sandálky - GUESS
kabelka - Elle
prsteň a náhrdelník - ebay
hodinky - by my ex :DDD
náramok - PRIMARK (v Nemecku)
bundička - secon hand a potom moja vlastná tvorba 


 Jedna fotka z koncertu skupiny, ktorej meno ani neviem. Atmosféra bola skvelá, veľa ľudí, teplé počasie, aj veľkoplošná obrazovka, aby videli všetci boli fajn, len už tí ďalší, ktorí to prehnali s alkoholom dojem zas raz kazili. 


Ak máte aj vy radi Mojito, otázka pre vás - tiež vždy vyjete tú úúúžasnú mätu, alebo to jedávam len ja? ďakujem:DDDD



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...