-->

utorok 25. júna 2013

Make up

Ahojte:) 
Prinášam fotku aktuálneho make upu, lebo sa chystám vonku. V skratke mám mintovo-zelno-modré očné tiene, riasenku od Maybelline - Rocket volum express, kúsok fialovej ceruzky som použila pod spodné mihalnice, na spodnú water-line som naniesla bielu ceruzku, gélovú čiernu linku mám od Catrice. Samozrejmosťou je obočie, ktoré som si zvýraznila ceruzkou na obočie od Essence v odtieni Blonde 04. Rúž je od Alverde v odtieni Lovely nude.
Aby som nezabudla na základ - make up Lancome - teint miracle, púder - rimmel /stay matte/, korektor - catrice - camouflage cream v odtieni - light beige. 
Krásny večer Vám prajem:)



4 komentáre:

  1. Ako bábika :) pekné..závidím ti tú hladkú pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem:))) Čo sa týka pleti, rozhodne pomohol púder od Rimmel Stay Matte:) odporúčam:)

      Odstrániť
  2. Krásnéé líčení. Oči se ti moc povedli :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...