-->

sobota 29. júna 2013

Small cosmetic HAUL

Ahojte, prinášam pár fotiek vecičiek z kozmetiky, ktoré som si kúpila v poslednej dobe. Pár produktov ste už mohli na mne vidieť, špeciálne laky na nechty. Pár produktov z nich sa stali mojimi veľkými obľúbencami.
Nejdem sa ďalej rozpisovať, tu sú fotky:) 

Balea telové mlieka mám veľmi rada. Hlavne oceňujem, že za tú cenu sa dajú kupovať na kilá v rôznych vôňach. Toto mliečko je s vôňou fíg a čokolády. Ale ja tam cítim hlavne veľa cukru cukru cukru, vanilky a kokosa :D Keby som to mala zjesť, dostala by som asi hyperglykémiu, ale ako mliečko ho milujem, krásne mi po ňom vonia pyžamo. Prvý som mala sprchovací gél s rovnakou vôňou, teraz už aj mlieko. 

Odlakovač Sally Hansen, čo vám budem hovoriť. Značku SH milujem a ich odlakovače mi skrátka vyhovujú:) Stojí okolo
2,5 €.

Popis k odlakovaču SH. 

Tento lak ste už mohli vidieť. Musím povedať, že je to dokonalá pastelová žltá. Nakoľko som už o ňom písala, dodám len, že mi prekvapivo dlho vydržal (teda na miss sporty). Mala som ho celé dva dni, kým ma neomrzel a za tú dobu sa z nechtov ani nepohol:)

Odlíčovač EVELINE

 Značka EVELINE ma zaujala po čítaní recenzií na lady box alebo sensa box z posledných mesiacov, neviem už presne. Veľa dievčat si chválilo gél na poprsie od tejto značky. Ja som gél na poprsie nekupovala, ale keď som našla v 101-tke tento odlíčovač "bio HYALURON 4D", povedala som si, že skúsim.
   Obsahuje kyselinu hyalurónovú, kmeňové rastlinné bunky, alantoín, vitamín E a tiež avokádový olej. Podľa popisu sa hodí na odlíčovanie tváre, očí a aj vodeodolného makeupu. 
Musím povedať, že na odlíčovanie očí sa to skrátka používať nedá!!! V očiach ma výrazne tento produkt páli a dráždi mi ich. Oči si teda stále odlíčujem micelárkou sensibio od biodermi, alebo proste iným odlíčovačom. To by rozhodne mohlo byť mínus, ktoré by ma mohlo odradiť od ďalešieho nákupu. Ale nie! Určite si tento produkt kúpim znova. Napriek tomu, že ako odlíčovač sa nedá použiť na oči, čo je výrazné mínus, mám po ňom neuveriteľne jemnučkú pleť na tvári. A toto plus prevyšuje aj to zásadné mínus. Navyše krásne vonia a stále len cca 3,5 €, čo je famózna cena, keď si vezmem, že na tvári mám po ňom fenomenálny pocit. Nelepí, len proste hydratuje, krásne vonia a zjemňuje. Navyše má až 245 ml. 
I recommend!!!
Zlatý lak od Miss sporty. Krásny odtieň metalickej zlatej - 312. Pripomína mi zlaté color tattoo od Maybelinne. Nechtový dizajn s týmto lakom, ktorý som si kúpila len včera, bude čoskoro.  

Balzám na nohy. Mám rada túto značku kozmetiky na nohy. Odporučila mi ju raz pedikérka, keď som bola na pedikúre a spokojnosť. Stál 1,8 € a kúpila som ho v TETE. 

Oba tieto laky ste už mohli vidieť. Ako laky, tak aj nechtový dizajn s nimi. Len poviem, že sú skvelé, krásne držia, kryjú aj schnú. Čo sa týka výdrže, berte na vedomie moju subjektívnosť. Dlhšie ako dva dni aj tak nikdy jeden lak nemám, čiže tak. Či vydrží niečo týždeň neviem, a ani ma to nezaujíma. Vadilo by mi však, keby sa lak odlupuje už po dni či pár hodinách. 

Púder Stay Matte od Rimmel - odtieň Sendstorm.


Tento púder je maximálna blogerská legenda a niet pomaly blogerky, čo by ho neskúsila a nechválila. Ja nebudem výnimka:D Keďže mi púder došiel, chcela som skúsiť práve tento.  
OMG, that´s awesome!!!! 
Nikdy predtým som lepší púder z drogerky nemala. Je dokonalý a maximálne mi vyhovuje. Jediné čo ma mrzí, je to balenie. Neviem, kto tento fail vymyslel, ale dala by som mu za to robiť trestné kliky. V domácom prostredí to nevadí. Ale rozhodne je to nepraktické do kabelky. Nebol pribalený žiadny aplikátor a nie je tam ani  zrkadielko. Toto ma vážne hnevá a skutočne by ma potešili, keby spravili upgrade s novým balením. Kľudne si za to nejaké euro priplatím. 
Maybelinne - 040 Crystal pink

Verím tomu, že tieto transparentné rúže od Maybelinne žiadnej z Vás v drogérií neunikli. Niektoré si ich kúpili, niektoré nie. Nijak zvlášť som tomu neverila a teda nekupovala. Avšak nedávno som naňho narazila v zľave a stál len 2,5 €. Za tú cenu som neváhala. Musím však povedať, že je to piece of shit a nie rúž. Ak to chceme volať balzám, ok. Ale nevolajme to rúž. Navyše nálepka s odtieňom v spodnej časti je proste v náááádhernom odtieni ružovej, ale na perách Vám ostane vlastná farba  pier možno s malinkým nádychom prirodzenej ružovej. Skrátka ako nevinný balzám, aj keď čerešňové labello je oproti tomuto hardcore pigmentovaný rúž!
Nič viac, len zavádzanie zákazníka, hl. tým odtieňom v spodnej časti. 
Lak na nechty so spevňovačom od Gabriella Salvete - 113
 Krásna tmavo modrá farba so strieborno-svelto modrým shimmerom. Ok lak, čo však musím dodať, lak od Miss sporty držal lepšie (???!!!). 
Rúž od Alverde - Lovely nude
 Najkrajšia NUDE farba, aká sa mi v obchode páčila. Je krásny, a dobre kryje.  Je trošíčku suchší a pre komfortný pocit odporúčam pod neho balzám. Nič neskazíte, ak dáte naňho lesk. Ale je to môj miláčik:)))

 Kozmetický blog naruším dvoma novinkami z oblasti doplnkov a bižutérie. Áno, sú to vecičky z ebay, ktoré mi už prišli a ktoré som spomínala v predchádzajúcom poste. 
Veci sa mi páčia a som veľmi spokojná. Náhrdelník som už aj mala v práci - fotka vpravo:) Ak sa Vám zdá, že to trošku zaťapkaný a obchytaný, tak sa Vám zdá dobre a ospravedlňujem sa:DDD

Zlaté náušničky. 



3 komentáre:

  1. Ako vidim tie tvoje nechtiky normalne si ma navnadila a chystam sa kupit aj iny lak na nechty ako nudnu cervenu :D...milujem ten tvoj modry!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ps: chcem ten tvoj Maybelinne - 040 Crystal pink vidiet aj na fotecke ale na tebe...ak uz niekde nieje ;}

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mam teraz lakov na nechty na mraky :D A modrý myslíš rimmel či Gabriella Salvete? A červená nikdy nemôže byť nudná :D ale chápem že momotónna ked nosíš len tú:) Leto si vyžaduje viac farieb a ty si ich môžeš dovoliť na nechtoch, oblečení aj v líčení :*** A ten rúž, mic.....to ako keby som mala len balzam na pery s lahulinkým tonom. Pery vyzerajú ako nenalíčené len trošku prekrvené po jahôdkach:D Každopadne, nevšimla by si si že vôbec nejaký rúž mam.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...