-->

pondelok 17. júna 2013

Citátik

Ahojte:)))
Milujem krásne pozitívne citáty. Napríklad tento je úžasný a navyše krásne animovaný:) Vždy sa snažím zobrať si z každého niečo, prípadne sa v niektorom úplne nájdem:)
Myslím, že v tejto jednoduchej vete je posolstvo pre mnohých z nás. Počas dňa sa stretávam, a určite aj Vy, s mnohými večne nespokojnými a ufrfľanými ľuďmi, ktorým každý "ubližuje" a svet sa jednoducho "spikol" proti nim. Ach...Radšej utekať presne opačným smerom, ako idú títo nešťastníci, lebo prídete aj o posledné zvyšky energie. Neskutočne ma také reči vycuciavajú a čím som staršia, tým sa snažím robiť si selekciu ľudí v okolí prísnejšie, lebo s niektorými proste nepohnete, aj keby ste chceli. Neraz som sa snažila podobným povahám vysvetliť, že vlastne vôbec nie je zle, že v podstate ozajstné problémy vyzerajú inak, ale na všetko, na každý môj argument, ako to zlepšiť, ako si pomôcť, motivovať sa, prišlo nejaké ALE! Ale nedá sa pre toto, ale nemôžem pre toto...Skrátka, zmierila som sa s tým, že niektorí tie svoje večné "problémy" skrátka asi milujú a potrebujú ich k životu a tak to už neriešim, nechávam to tak. O to viac ma zarazí, akí sú iní ľudia veselí a stále optimistickí, aj keď sa vlastne nakoniec ukáže, že vlastne ani nemajú byť prečo, že majú tých svojich starostí poriadne veľa. 
Ak sa snažíte aj v ťažkých časoch a temných dňoch nájsť niečo pozitívne, vidíte svetielko na konci tunela, určite je nasledovný citát aj o Vás. Ak zistíte, že môžete niekomu inému spraviť radosť a nestavať svoje starosti na pupok sveta (chápem, že u Vás sú Vaše problémy TOP, ale verte, že ostatným to tak nepripadá a že KAŽDÝ máme niečo), zistíte, že aj Vy môžete byť šťastnejší. Netreba zabúdať na to, že čo vyžarujete, to priťahujete:) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...