-->

nedeľa 9. júna 2013

My cosmetic TOP 5

Ahojte :)
Rozhodla som sa Vám dnes predstaviť moju kozmetickú Top 5-ťku. Samozrejme, vybrať len 5 produktov je veľmi ťažké, ale vyberala som to, čo je u mňa stále a k čomu sa stále, opakovane a verne vraciam. Obľúbencov mám plno. Ale kozmetiku zvyknem striedať. Predsa len, chcem vyskúšať toho  čo najviac. Avšak mám stálice, ktoré proste ostávajú a svojím spôsobom, ku mne už patria. Vzala som to, čo ma prvé spontánne napadlo, čiže sa môže stať, že som niečo zabudla, avšak, ak mám obsadiť len 5 miest, moje svedomie je čisté, že som spomenula moje najväčšie hviezdy:) Všetky z týchto vecí mám už po niekoľkýkrát. Napríklad milujem aj color tattoo od Maybelline, ale nakoľko som sa k nim dostala len nedávno, nemôžem ich radiť ešte k mojim legendám, narozdiel od týchto produktov. 
Ešte by som chcela podotknúť, že v poradí v akom Vám ich predstavím, nie je poradie obľúbenosti. Produkty sú z rôznych oblastí a tak medzi sebou budú v obľúbenosti len ťažko súperiť. Poradie je teda čisto náhodné.

1.) Micelárna voda Sensibio od Biodermy
Táto micelárka zažíva v posledných mesiacoch svoj skutočný boom. Jedni ju nenávidia, jedni milujú. Ja sa bez debát radím k tým, čo ju milujú....a bodka. Mám už x-té balenie. Prvýkrát som sa k nej dostala pred dvoma-troma rokmi? Neviem, iba hádam, ale rozhodne sa to už na roky dá počítať :) Aktuálne balenie, čo používam je už skoro prázdne a na mňa čakajú dva ďalšie nové balenia. Medzi nimi aj toto, Sensibio AR. Či bude toto "AR-balenie" iné, zatiaľ neviem:)


2.) Hydratačný denný krém Hydraphase intense legere od La Roche - Posay 
K tomuto krémiku som sa dostala pre rokom a to úplne náhodne. Značku La-Roche som samozrejme registrovala už dávno predtým, avšak bez toho, aby som nejaký produkt od nich vyskúšala. K tomuto som sa dostala tak, že bol pred nami dlhý let do New Yorku, a my sme čakali na letisku v Ríme. Ja som chcela mať pred 8 hodinovým letom pohodlie, a tak som sa na toalety šla preobliecť do teplákov. Rovno som si na letiskovej toalete aj umyla a odlíčila tvár. Vždy pod odlíčení sa krémujem. Krém som si však do príručnej batožiny zabudla zbaliť. A tak som zamierila do letiskovej lekárne a tam som si od pani Talianky pýtala nejaký hydratačný krém. Ponúkla mi tento a nejaký za 40 eur - značku som nepoznala. Tak som si povedala, že samozrejme, tento bude stačiť. Stál ma tam 22 eur. 
A koniec!!! Láska na prvé nakrémovanie. Odvtedy si ho pravidelne kupujem, jedno 50 ml balenie mi vydrží plus mínus 3 mesiace. Cena sa pohybuje okolo 20 eur. Záleží na tom, či vychytáte akciu a vtedy ho zoženiete aj za 17-18 eur na nete. Jasné,  pre niekoho je to asi veľa. Chápem, že nie každý je ochotný dať za jeden 50 ml krém toľko peňazí, ale tiež si myslím, že je to otázka priorít. Pre mňa pleťová kozmetika rozhodne prioritou je, predsa len, nemám už 17:) Momentálne sa ku mne dostali iné dva krémiky, denný a nočný, ku ktorým som prišla hlavne vďaka zľavovým kupónom z DM. Tie sú tiež výborné a prvýkrát v živote mám nočný kréme :D Ale na 100% viem, že k tomuto zlatíčku sa znova vrátim. Ako bonus možno uviesť, že je bez parabénov ako všetko od La Roche, náááádherne vonia a má SPF 20:)



3.) Vlasové elektrospotrebiče REMINGTON 
Asi je to prekvapujúce, nakoľko elektrospotrebiče nie sú žiadny kozmetický produkt, napriek tomu s kozmetikou úzko súvisia. Mne sa najviac osvedčila  značka Remington, aj keď teraz rozmýšľam, že napr. kulmu mám od značky Tigi - bed head a krepovačku na vlasy od Rowenty.  Nevadí. Rozhodne mi je najviac sympatický Remington :D Žehličku s krásnymi ornamentami a kvietkami mám už dobré 4 roky ak nie viac. Zahreje sa za 30 sekúnd a digitálny displej mi ukazuje teplotu, ktorá môže byť od 160-220 stupňov. A stále funguje ako nová. Malý fén je vysoko výkonný a tiež ho už mám nejaký ten rôčik. Za mňa skrátka - skvelí pomocníci:)))


 4.) Lak na vlasy Elnett od Loreal
K Elenttu som sa dostala v druhom ročníku na vysokej škole a to je už 5 rokov! Toto "stretnutie" si pamätám presne, nedá sa zabudnúť. Odvtedy si ho stále kupujem a nedám naňho dopustiť. Nakoľko si vlasy lakujem pomerne často, ani len neviem odhadnúť, koľko balení som už minula:D Počas tejto dlhej doby som, samozrejme, vyskúšala aj iné laky, avšak vždy som si ich kúpila len ako doplňujúci lak, Elnett som mala vždy. A nič...proste otras, des a hrôza. Všetky ostatné laky, čo som vyskúšala boli nevydarený žart oproti tomuto. Viem, že každému vyhovuje niečo iné. Tieto moje hodnotenia sú len subjektívne názory na moje skúsenosti a moje preferencie. Kdesi v reklame na tento lak som počula, že je to podľa sloganu lak hviezd a hviezda lakov a ja musím súhlasiť. Za mňa má plný počet. Neviem ako to robí, ale účes mi fixuje, ale pritom vôbec nezlepí (????), nehovoriac o tom, že sa dá potom krásne vyčesať (!!!) a na tej jeho vôni som už závislá:) Párkrát sa mi už stalo, že keď niektorí ľudia z môjho okolia cítili vôňu Elnettu, spomenuli si na mňa :D Áno, patríme k sebe <3 <3 <3


5.) Vôňa Light blue od Dolce and Gabbana
Začala by som takto, táto vôňa nie je môj top, nie je to vôňa, z ktorej by som šla dokolien. V podstate sa možno čudujete, prečo je tu, čudujem sa aj ja :D Napriek tomu, že to nie je pre mňa najúžasnejšia vôňa pod slnkom, pristihla som sa, že mám už tretie 100 ml balenie. Ak vezmete do úvahy, ako dlho asi jeden parfém vydrží (navyše až 100 ml balenie), a že mám k tomu všetkému ďalšie aktuálne 4 vône, potom sa tento zvláštny vzťah dá rátať už na roky. Skutočne si nepamätám, kedy som k tejto vôni prišla prvýkrát, ale viem, že som si ju kupovala sama. Ale bolo to dávno, možno aj také 4 roky. A vidíte, stále sa k nej vraciam. Čiže niečo ma k nej stále ťahá, ale fakt neviem čo:) Je to taký vzťah - nepotrebujem ťa k životu, ale pre niečo si ťa aj tak kúpim:D Asi tak. Na voňavke je síce napísané toaletná voda, cítiť ju však dosť intenzívne, ľudia sa ma pýtajú čím to voniam aj po pár hodinách po nanesení, preto o nej píšem ako o parfémiku. Ale tak to už asi k tým "lepším" a drahším vôňam patrí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...