-->

štvrtok 27. júna 2013

Nákup na ebay

Nakupovanie milujem vo všeobecnosti. Rada si skočím do kamenného obchodu, ale rozhodne milujem a podporujem aj nakupovanie na internete. Dokonca by som povedala, že nakupovanie na internete mi spôsobuje dvojnásobnú radosť. Áno, nemôžem si veci ochytať, očuchať a ani vyskúšať, ale radosť z nákupu je vždy dvakrát. Prvý krát, keď si vec vyberiem, potom som celý čas v miernom príjemnom napätí, kedy vec príde a druhá nákupná radosť príde spolu s balíčkom, ktorý mi príde poštou, alebo donesie kuriér. 
Nebudem klamať ani sa hádať, že s tým nejde ruka v ruke aj možnosť, že budete sklamaní. Ja som zatiaľ (klop-klop-klop na drevo), bola  vždy spokojná. Aspoň si teda nespomínam na nič také, čo by nespĺňalo moje predstavy. Objednávala som si už viackrát oblečenie, topánky, kozmetiku aj bižutériu a zatiaľ vždy super. Skutočne aj topánky! :D A ba! Raz som sa dobre okašľala na jednom českom e-shope...žiaľ! Ale to bolo už dávno.
No nič, nechcem aby tento článok vyznel ako ovácia a reklama na internetové nakupovanie. To je každého osobná vec a každý si musí brať zodpovednosť za to, kde komu za čo a kedy peniaze posiela. 
Aby som sa dostala k dnešnej pointe tohto článku, milujem ebay! :D Som tam pečená varená a keby doma chodím a zháňam čo všetko mi už predajcovia z ebay poslali, bola by z toho pekná zbierka. Asi by som mala ešte dodať, že síce si objednávam pomerne veľa vecí, nikdy to nie je nič drahé. Keď tak rozmýšľam, ani jedna vec ešte nepresiahla povedzme 5-6 dolárovú cifru s poštovným. Nemám odtiaľ zatiaľ žiadne oblečenie ani obuv. Iba šatky, bižutériu, slnečné okuliare, čačky-mačky na nechty a podobne. S predajcami som nemala zatiaľ žiadny problém, komunikácia bola vždy rýchla a slušná. Ak sa balíček niekde po ceste stratil, vždy mi vrátili peniaze. 
Teraz by som Vám chcela predstaviť vecičky, ktoré sú práve teraz niekde na ceste a veľmi sa teším, keď už budú doma. Možno budú zaujímavé aj pre Vás na porovnanie fotky, ktoré oficiálne uvádza predajca a fotky, ktoré Vám spravím potom ja s vecami doma:)

No a začnem týmto necklace-om:D Veľmi obľúbený model a ja som zistila, že niečo také mi v mojej zbierke rozhodne chýba. Zvolila som strieborný variant, aj keď stále mi vŕta v hlave aj zlatý:)


Ako druhé čakám tieto klasické elegantné ale pritom výrazné náušnice v zlatej farbe, ktoré sa perfektne hodia na leto k vyčesanému účesu a opálenej pleti, kedy dostanú priestor dokonale vyniknúť:)

Do tohto bláznivého tria farebných okuliarov som sa úplne zbláznila!:D Hlavne za tú cenu. Nič z tohto nie je drahé, ale keď Vám poviem, že jedny ma v prepočte na eurá vyšli aj s cestou len na cca 74 centov asi mi dáte za pravdu, že na leto skvelé doplnky:D Stačí biele tielko a okuliare aké prvé zdrapím:))))



Na nasledujúcich dvoch fotkách je jeden a ten istý zlatý náramok, ktorý je úplne dokonalý. Už nech je doma a ja nech už som opálená:)


A tu je niečo praktické pre nechtovú maniačku ako som ja:D V originále "dotting tools" môžeme preložiť doslova ako bodkovacie nástroje. V jednom sete ich je až 5 a každý z nich je obojstranný. Veľkosť bodkovacej hlavičky je rôzna a tak si môžete spraviť dokonalé veľké, menšie aj najmenšie bodky lakom na nechty. 
Tieto kovové hroty s guličkou na konci Vám na nechtíku vyčarujú dokonalú bodku. Ja som si zatiaľ vystačila aj bez tohto, bodky som spravila špáradlom alebo úzkym štetcom. Ak však nemáte príliš pevnú ruku a trpezlivosť, rozhodne odporúčam toto. Koniec koncov, prečo si neuľahčiť život? Ja som set piatich tyčiniek zohnala len za cca 1,3 € aj s poštovným a to bol posledný impulz, ktorý ma presvedčil:)

Tak, toto je 5 vecí, ktoré momentálne čakám a už sa neviem dočkať:) Ako ste na tom s nakupovaním na internete Vy???? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...