-->

nedeľa 16. júna 2013

Víkend s kamoškou:)

Ahojte:)
Tak, konečne som tu s dlhším príspevkom a aj s novou kategóriou - Diary. V nej Vám popíšem približne čo sa dialo, čo som robila, kde som bola a podobne:) Víkend som si po pracovnom týždni skutočne užila, nakoľko konečne slniečko hrialo tak, ako mám rada a nehodilo sa sedieť doma a blogovať :) 
Napriek tomu, že ma trápila senná nádcha, neubralo mi to na dobrej nálade. Najlepší bod víkendu bolo rozhodne stretnutie s mojou niekoľkoročnou kamarátkou, ktorú som už strašne dlho nevidela, nakoľko študovala v zahraničí, šikulka jedna:)
Strávili sme spolu nádherné sobotňajšie popoludnie a večer. Ja som vypila až 2 cappuccina, veľa nealka a večer aj dáke to alko v malinkom množstve, haha. Pobehali sme aj nejaké tie obchodíky, ako sa na dve poriadne blondíny patrí:D Ja som nakúpila len kozmetiku, ach jaj, tej nie je nikdy dosť, že? A kamoška si kúpila aj sexy denim šortky, v ktorých jej to veľmi sekne:) Novú kozmetiku Vám ukážem v súhrnom shopping poste za jún, ako som sa nakoniec rozhodla.
V americkom pube sme si dali domáci hamburger z poctivého hovädzieho steaku, žiadny fastfood. Žiaľ, nakoľko sme mali kecací maratón, zabúdala som fotiť a preto pridávam len týchto pár úlovkov, hamburger som zabudla:/// (viem, že práve ten ste chceli vidieť, haha). 
Dúfam, že ste mali krásny a príjemný víkend plný slnka aj vy a prajem ešte krásnu nedeľu:)

Som hrozná blogerka, viem! :D Na 90% nevidíte moje topánky a keď ich z dlhej čakacej chvíle konečne odfotím, tak nepridám (lebo nemám) kompletnú fotku outfitu:D 

2/2 káv:D Ale yummy, úžasná:)

Moja zlatučká, krásnučká:*


2 komentáre:

  1. TAK 2 kávy bych nezvládla teda :D
    Jinak krásné boty :)
    Ráda bych si tě dala na blog do oblíbených :-)
    www.beautybelllexo.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, Margot:) Čo sa týka káv, sama som sa divila, občas mi fakt stačí jedna až až. A kludne si ma pridaj kam chceš :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...