-->

utorok 11. júna 2013

Pastelový žltý lak od Miss sporty

Ahojte slečny:))) 
Dnes som si nalakovala nechty novým lakom na nechty od Miss sporty, ktorý je z letnej kolekcie a je úúúžasne nádherne pastelovo žltý. Žiadne trblietky, ani shimmer, len nádherná pastelovo žltá. Lak je z rady Bing Colour a píšu, že je rýchloschnúci. K odtieňu môžem napísať len to, že je tam číslo 453, tak hááádam, že je to asi odtieň teda. Nemôžete si ho spliesť, z tejto letnej kolekcie tam mali ešte krásne nebíčkovo modrý a pomarančovo oranžový. 
Musím dodať že krytie je famózne. Dve vrstvy vytvorili skutočne hutnú a sýtu farbu. O výdrži Vám veľa nepoviem, nakoľko som ho uchmatla v Tete len dnes, ale ja laky aj tak často striedam, tak hádam aspoň do zajtra večera vydrží :D
A čo sa týka schnutia, skutočne som nemala najmenší problém a lak vyschol skutočne šup šup :) 
Za cenu 1,49 eur je to jasná letná voľba:)

K samotnému laku ešte dodám, že štetec na nanášanie je plochý a široký, čo väčšine z Vás vyhovuje. Spomínam to len na info pre tie, ktoré si na to potrpia. Ja osobne si nalakujem v pohode nechty hocijakým štetcom:)

Awww, je proste super cute:DDD

Úplne náhodou som mala oblečené fialové tielko bez ramienok a margarétkovské náušničky, a ani som netušila aká úžasná kombinácia to bude. Myslím, že s kombináciou žltej a fialovej rozhodne ešte nekončím:)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...