-->

sobota 22. júna 2013

Nails in the pink

Ahojte:)
Som tu s novými nechtíkmi na víkend. U nás sa počasie úspešne kazí. Asi ako jednej z mála mi horúčavy uplynulých dní vôbec nevadili, naopak, po nekonečnej zime som si ich užívala. 
Vonku však práve hrmí a čakám búrku ako vyšitú, čo už :)
Pri sledovaní "nákupných maniačok" v archíve som si spravila tieto veselé nechtíky a búrka nebúrka, u mňa nálada alá sunny day pokračuje:)
Prajem krásnu sobotu a utekajte pred dažďom :DDD 


Hlavné hviezdy dnešného look-u

7 komentárov:

  1. Nádherné :-) Vidím, že si taky moc užíváš lakování nehtů :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, rozhodne :D Lakujem si ich skoro každý den, ak nie, tak každý druhy a ked mam čas, tak si ich aj zdobím :) A dakujem:)

      Odstrániť
  2. Ježiš to je super, nádhera. ^^ Takové bych v životě nevytvořila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem:) A vôbec to nie je také ťažké:) Ak si vieš v pohode pravou aj ľavou rukou lakovať, toto už nie je oveľa ťažšie:)

      Odstrániť
    2. No právě, že já mám i s jednoduchým lakováním levou rukou problém :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...