-->

pondelok 3. júna 2013

Red nails

Ahojte :)))
Dnes som dostala neodolateľnú chuť na červené nechty. V prvom momente som bola pevne presvedčená, že dnes žiadne čačky-mačky, žiadne zdobenie, kreslenie, len proste nesmrteľná červená klasika. Hold, to počasie si pýta farby :D Ale samozrejme, keď už bolo "vymaľované", tak mi to nedalo. Rozhodla som sa, že to znova skúsim s tými mojimi nešťastnými pečiatkami na nechty, lebo proste, keď to nebudem skúšať, tak na ten grif, ako na to,  ani nikdy neprídem, však áno :) A ako tak sa zadarilo. Nie je to úplne ideálne, ako by som si to ja predstavovala, ale už to nie je ani také zlé, že by som to proste musela odlakovať a prerobiť to. Teším sa:) Použila som na to biely lak, ktorý mám z internetu a web stránku e-shopu Vám dávam TU. Laky na pečiatkovanie by ste našli klasicky pod heslom "stamping nail polish", pretože stránka je zahraničná a celá v Angličtine. Komunikácia s e-shopom bola dobrá a platila som, klasicky, cez paypal. Každopádne, také laky zoženiete hocikde, nemusíte ani browsovať na nete:) Viem, že niekomu sa darí pečiatkovať aj obyčajnými lakmi, ale na tento know how som ja, žiaľ, ešte neprišla :) Späť k môjmu pečiatkovému laku. Objednala som si duo biely a čierny. Sú "no name", na flakóniku nie je napísané ani Ň, dokonca ani mililitre, ale odhadujem to tak na cca 4-5 ml. Nie je to veľa, ale vzhľadom na využitie, si myslím, že sa s nimi napečiatkujem ešte až až :P 
Od sľubov k činom a preto nebudem zdržovať a upload-ujem radšej fotky :D

Tu je aktuálny finálny výsledok mojich nechtíkov a tú žiarivú červenú si náramne užívam :)

Tieto laky som použila. Že som opečiatkované nechty ešte prebehla priesvitným top coat-om, snáď ani komentovať netreba. Lak je v odtieni Coral red, ale však to vidíte aj sami, hehe. Okrem toho som pracovala s pečiatkami a ak náhodou niekto neviem,čo to je a ako to vyzerá, TU prikladám odkaz na článok, ktorý som písala, keď mi prišli z ebay domov :)

A pre info prikladám aj fotku druhého laku, ktorý je určený na pečiatkovanie a ktorý som si objednala na vyššie spomínanej stránke spolu s bielym lakom ako duo. 
Mimochodom, ak by ste sa rozhodli, že takéto laky chcete a volíte internet pred kamennými obchodmi, a nechcete objednávať zo slovenského e-shopu, tak nech sa už rozhodnete akokoľvek, mali by ste vedieť, že laky z tejto stránky som mala doma asi tak za jeden týždeň. Ak by ste volili napr.  ebay, tak asi vie, že tak rýchlo sem k nám neposielajú nič :))))

6 komentárov:

  1. Moc pěkné, myslím si, že ještě párkrát, a budeš to mít dokonalé. PS: už jsem ti říkala, jak ti závidím tvé nehty?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak.. jsi můj první oficiální sledovaný blog:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký.. :) A přidávám se k tomu, že máš hezky dorostlé nehty.. Ale já bych osobně asi ty hrany trochu nějak zapilovala, ale to je můj názor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ano, každý preferuje iný tvar nechtíkov :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...