-->

štvrtok 6. júna 2013

Gifpal again :)

Opäť som sa od povinností a práce, do ktorej sa mi už taaaak nechcelo, uchýlila ku vytváraniu Gigpal obrázkov, s ktorými mám momentálne náramnú švandu, hehe :D Tu je pár výtvorov :P 
Princíp, ak niekto náhodou nevie, je veľmi jednoduchý. Presuniete sa na túto stránku, a už len nahráte fotky, alebo použijete webcam. Jednoduchý manuál Vás vedie, ako postupovať. Nahraté fotky jednoducho pridávate do pohyblivého obrázka symbolom "+" a ak sa Vám tam nepáči, v spodnej časti, kde sa Vám hromadia fotky, danú fotku proste vymažete klikom na "X". Zvolíte si rýchlosť preskakovania obrázkov a máte to. Myslím, že počet obrázkov na jeden finálny výsledok nie je obmedzený, ale neviem potvrdiť, ja som to tak nehrotila. Takže good luck guys :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...