-->

sobota 8. júna 2013

DIY - Studs jacket

Ahojte. 
Tak, konečne!!!! Som tu s mojím prvým DIY-postom, dnes na tému onitovanej, ocvokovanej, oostňovanej lebo, ak chcete, vybíjanej bundy :D Vybíjané veci sa nosia už nejaký ten pátek, a ja sa už dlho chystala obstarať si vybíjanú bundu. Najlepšie koženú alebo riflovú. Nakoľko investovať do koženej bundy s nitami sa mi fakt nechcelo, predsa len je to módny výstrelok a čo potom s takou bundou za pár stoviek eur, že? Voľba teda padla na bundu riflovú. V našich končinách sa počas prvej vlny vybíjaných vecí, zohnávali tieto kúsky pomerne ťažko a ak aj hej, za veľa peňazí. Na zahraničných stránkach toho bolo na mraky, ale s poštovným by sa to tak či onak predražilo. V druhej vlne sa zas preplnili ostňami všetky obchody, od čínskych až po "značkové". Nič mi však nesedelo podľa mojich predstáv a, nech sa nehnevajú, za riflovú bundičku s pár cvokmi chceli u nás aj v číňanovi 20e. No nech si nechajú taký piece of shit. Ako hovorím, investovať sa mi to doho veľmi nechcelo, nakoľko to nie je vec, ktorú ponosíte ešte veľa sezón. Bol najvyšší čas sa spamätať teraz, kým to ešte stále fičí. A tak som sa rozhodla, že si prvýkrát kúpim niečo v secon hande. Hovorila som si, že ok, 10e som ochotná dať za bundu zo sekáča a na ebay som si vybrala cvočky, ktoré sa mi páčili, lebo tam ich majú fakt od výmyslu sveta. Moju riflovú bundičku ste už mohli vidieť v poslednom outfit poste, kde som aj uviedla, že s ňou mám ďalšie plány :))) A dnes došlo na lámanie chleba. Chlieb sa síce nelámal, ale zato nechty skoro áno. Bože, ľutujem ľudí, ktorí vážne musia robiť rukami, lebo tam je fakt mizivá šanca mať vôbec pekné ruky, natož nechty. Našťastie som s nechtami odolala, ale odniesol si to lak, ale tak to je detail. 
Venovala som tomuto "umeleckému tvoreniu" skoro celé sobotnajšie popoludnie!!! Ešteže je už večer a chystám si to vynahradiť :D Podaril sa mi aj jeden mega "blond fail", lebo to fakt nemám ako inak nazvať :D Uvidíte na fotkách. A ešte, skoro by som bola zabudla, to najlepšie - cena!!! :D Ako som spomínala, bola som ochotná investovať 10e do bundy. A neuveríte, našla som tento kúsok s cenovkou 2,99e!!! Som neverila! Po vyskúšaní som s ňou utekala k pokladni. Inak, ešte dám takú malú vsuvku, ktorá súvisí viac so sekáčom ako takým ako s bundou. Ako som prišla do sekáča aj s kamoškou, staršia pani pri pokladni si nás obzerala ako keby videla duchov. Neviem či sme jej prišli divné, alebo čo. Na moju otázku, či si môžem bundu vyskúšať vypleštila oči od prekvapenia a povedala, že teda samozrejme. No a keď som ju platila, tak sa ešte uistila - tak ju teda beriete??? :D Neviem no, či vyzerám ako "nesekáčový" typ, alebo čo jej bolo také prekvapujúce. Ale to len tak na margo. Vo finále mi bola pri pokladni oznámená suma len 2,10e, lebo že teda sú nejaké zľavy :D Evidentne nikde nepísané:D Ale tak, neverila som vlastným očiam, ušiam, ničomu....Táto moja kráska teda stála 2,1e!!! :D Neuveriteľná cena :D Ako jedno presko s mliečkom:D S tým, že sa teda do sekáča určite ešte vrátim, som si vykračovala s novou bundou a s odhodlaním "doriadiť" ju, čo to pôjde :D Žiadne troškárenie, poriadne nity! Veď čo, nebude mi ľúto ak ju potom vyhodím, keď už bude totálne out. A tu už pridávam fotky. Na dnes toľko, ale pohrávam sa s myšlienkou, že ocvokujem aj chrbát, lebo však, ešte mi ostalo dosť cvočiek a nemám mieru v sebe :D 


Moja bundička pred zákrokom. Myslím že za 2 eurá viac ako chutnučká :D 



Nejaké to tools, alebo náradie teda. V košíku sú rôzne cvočky, potom drevený podklad pre robenie dier, dierovač, kombinačky a krieda na textil, ktorou som si plánovala akože vyznačiť miesta, kde budem robiť diery (HAHA). Jasné, že som ju nepoužila. Robila som len tak odoka, ako nakoniec všetko:D Budte všetci radi, že som neštudovala nejaké stavebné inžinierstvo:DDDD 

No a tu je finálny výsledok. Ja som spokojná. Aj keď to vyzerá, že je to šup šup, zdanie klame. 



No a tu sú už bonusové fotky, ako som spomínala môj "blond fail". Cvočky som si chcela dať aj na chlopne goliera bundy. A tak som si spokojne, v kľude a miery dierovala. 

 A tu môžete vidieť, že som to namontovala na tú stranu chlopne, ktorá je otočená k telu, a teda ju nevidieť. Naopak, na mojej viditeľnej časti chlopne boli len škaredé  zadné časti nitov. Och!!! Som myslela, že už šľahne. Musela som to všetko vybrať - keďže sa už zavretý nit nedá demontovať, musela som to preštiknúť štikačkami. Ešteže som celkom zručný typ, hehe. 


2 komentáre:

  1. Ou tak to je luxus! bunda téměř zadarmo a to vyzdobení. Jak jsi to udělala prosímtě?? To je úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Ano, tiež sa teším z toho originálneho kúsku, ktorý fakt nestál nič :D Na ebay, alebo niekde v galantérke si pohľadáš tie cvočky a ak sú väčšie, spravíš im dieru. Nit cez to prevliekneš a druhou časťou nitu to tam spojíš. Ide to jednoducho, len ma už z toho boleli prsty :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...