-->

štvrtok 6. júna 2013

Nails-nails

Ahojte kočky :)))
Opäť som tu s novými nechtíkmi:D Áno, som čistá maniačka, haha. Dnes som sa ladila do krásnych jarných (je jar?) farbičiek. Zelená - Cosmetica fanatica (Neon green), koralová - Avon (Coral reef) a na prsteníku a prostredníku mám mliečno-bielo-krémový lak určený na francúzku manikúru od značky Moody (odtieň nie je napísaný žiadny, len French manicure). Leopardí vzor a čierny detail na každom nechte som vytvorila pomocou zeleného a koralového laku a čiernej akrylovej farby v tube. Pomohla som si tenučkým štetcom na nail art, ktorým som spravila farebné škvrny, tie som potom už len obťahovala čiernou akrylovou farbou a tú som použila aj na čierne bodky :) Na to som použila obyčajné špáradlo:) Aby tej divočiny nebolo málo, "leopardie" nechtíky som pretrela veľmi jemným lakom od S-he (odtieň 135), ktorý obsahuje v sebe jemné farebné trblietky. Na vrch som hlavne kvôli akrylovej farbe, ktorá bola z časti použitá na každom nechtíku,  použila bezfarebný Top coat z Avonu:)
Je to veľmi jednoduchý nechtový dizajn, ktorý určite upúta a nezaberie Vám ani tak veľa času. Samozrejme, to závisí na Vašej šikovnosti:) Klasické lakovanie jednou farbou je určite rýchlejšie, to si nebudeme klamať, ale ja som to mala relatívne rýchlo :)
Na druhej ruke je maličká zmena v tom, že zelenú farbu nemám na malíčku ale na ukazováku a koralovú zas na malíčku. Na palci je v oboch prípadoch koralová a ostatné je postarom :) Odfotila by som Vám rada aj obe ruky, ale nechce sa mi vyťahovať statív:PPP



Tools for final design:)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...