-->

pondelok 10. júna 2013

How I looked today

Ahojte:)))
Dnes len tak krátko. Prinášam fotky môjho dnešného pondelňajšieho looku. Outfit zas celý vidieť nemôžete, lebo nemal ma kto fotiť a zas raz som nestíhala ako vždy:) Každopádne, vytiahla som dnes moju vybíjanú bundičku. 
Dnes sa mi darilo a zahájenie týždňa prebiehalo úspešne. Ako ste to mali vy? 
Make up len veľmi ľahký. Skúšala som vzorku make upu od Astor - Age vitality, ktorý som mala v nejakom časáku. No a naľkolko som mala odtieň 300, čo bol na mňa príliš oranžový, musela som ho rozotierať, až mi nakoniec skoro žiadny make up neostal. Inak myslím, šedý priemer. 
Na oči som použila hnedé a béžové tiene. Veľmi neutrálne a decentné a samozrejme gélovú linku. Na riasy som použila trápne lacnú riasenku od Miss sporty, s ktorou som však veľmi s pokojná:)


Takto som si dnes upravila vlasy. Kovovú striebornú gumičku som si kúpila na ebay:)

Čo sa týka outfitu, napíšem len to, čo môžete vidieť. Zbytočne Vám budem popisovať zvyšok. Biele obyčajné tielko je z Forever 21, riflová vybíjaná bunda je vlastnoručne vybíjaná, inak zo sekáča a decentné nenápadné náušničky sú strieborné Swarovski.


Táto fotka je úplne naj :D Samozrejme, nie kvôli mne, ale kvôli mojej milovanej babygirl Nelinke, ktorá si krásne spinká v pozadí :DDD No a detailný záber mojej primadony :D 

2 komentáre:

  1. Nádherně namalovaná a krásně oblečená. No a tvoje kočička je úžasná!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...