-->

streda 12. júna 2013

Happy feet part2

Ako ste na tom so svojimi nožkami??? Ja svoje rada rozmaznávam, veď ma, chúďatká, celý život nosia:) Navyše, o potrebe úpravy ženských chodidiel v tomto ročnom období, nemusíme ani polemizovať =)))

Ja som zvolila pre tieto dni francúzku pedikúru. Nakoľko som vyslovene alergická na čo len kúsok odrastené nechtíky na nohách, nakrátko si ich strihám a pilujem a bielu "špičku" si v podstate kreslím do nechtového lôžka, nefarbím odrastenú špičku (lebo ju nemááám:P).
Na moje nechtové SPA, ktoré sa snažím si dopriať aspoň raz do týždňa, som použila obľúbené combo od Yves rocher s levandulovou vôňou, ktoré proste vonia Božsky...
Peeling je dostatočne hrubý, aby opracoval hrubšiu kožu na nohách, zároveň nevysušuje a krásne vyčistí a prevonia. 
Termálna(alebo aj tepelná) pedikúra od Olay je asi na Slovensku nepredajná, ale nie som si istá. Ja to mam z USA, ale možno je aj tu u nás, len som ju zatiaľ nevidela no :D Sranda tohto veľmi veľmi hustého krémiku spočíva v tom, že ako náhle si ho nanesiem na chodidlá a prsty, tak sa koža začína citeľne prehrievať. Netuším akým zázrakom to tento krémik robí, ale je to veľmi príjemné:) Navyše obsahuje drobné čiastočky, ktoré dotiahnu peeling:)
Krémik nakoniec je proste ako z levandulovej rozprávky. Ak milujete vôňu levandule, je to niečo pre Vás. Navyše je veľmi príjemný a krásne hydratuje. Žiaľ, nakoľko sa ani len náhodou v mojom blízkom okolí obchod YR nenachádza, netuším, či toto combo zoženiete. Ja ho mám, opäť, z USA.
A nakoniec olejček na nechtíky a nechtovú kožičku. Je úžasný a nádherne vonia po kokose. Používam ho na ruky aj nohy:)

2 komentáre:

  1. Abych se přiznala, tak o nohy také pečuji, ale francouzkou bych asi nezvládla :D Mám malé nehty a takhle piplat bych se s tím asi nedokázala :D ale máš to moc hezké :-) Já nehty na nohách vždycky přeláknu celé jednou barvou :)
    beautybelllexo.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne:) Ja tiež väčšinou používam len jednofarebné laky, lebo je to rýchlejšie, sem tam tá francúzka :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...