-->

nedeľa 2. júna 2013

Nové nechtíky



3 komentáre:

  1. Ahoj. Tak už mám ten blog:) Nehtíky jsou krásný. To máš svoje nebo gelové? Na laky jsem ujetá..mám jich doma celou krabici:D a pořád kupuji nové. Jinak Justina zbožňuju naprosto nejvíc, v tom si budeme rozumět:D.. a ta nová.. Mirrors...dokonalost sama.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Tiež som závislá na lakoch ale aj na veciach na zdobenie a kreslenie :) Nechty sú moje, s gélovými som už dávno skončila :) Justin je rozhodne Boží :D A pošli mi, alebo mi tu napíš link na blog, lebo keď som klikla na Tvoje meno, tak ma to naňho neodkázalo.

      Odstrániť
  2. Nevím proč mi to dělá. Snad už to teď půjde:)A nehty ti maximálně závidím! :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...