-->

štvrtok 20. júna 2013

Turquoise nails

Ahojte:) Nedávno som Vám tento lak predstavovala na nechtoch, len v kombinácii s ružovou. Farba tam vyzerá možno kúsok inak, predsa len táto fotka bola fotená s bleskom, predtým bez. 
Mám ho zatiaľ len pár dní a bol to darček od maminky a musím povedať, že sa úplne trafila. Milujem ružový aj tento tyrkysový a som proste v siedmom nebi, hehe :D 
Navrstvila som klasicky dve vrstvy, na palec a prsteník som ešte šibla čiernu a bielu pečiaku kvietkov a tradááá, tu je jednoduchý nechtový dizajn, ktorý sa mne osobne veľmi páči:)
TU je ešte odkaz na článok, v ktorom som lak prvýkrát spomínala, je tam napísaný aj odtieň:) 


2 komentáre:

  1. Nádherná barvička :-) takovou ještě nemám. :) Líbí se mi tvuj desing :) moc se ti to povedlo.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...