-->

utorok 18. júna 2013

Utorok RANDOM

Ahojte:)
Prinášam rýchly post z náhodne vybraných obrázkov dnešného dňa. Teploty sa šplhajú enormne vysoko, čo mňa vyslovene teší a preto si posledné dni naozaj užívam. Včera mi prišli dokonca vecičky, ktoré som vyhrala u na blogu u Peťky, juchú:) Všetko Vám nafotím v novinkách za jún. 
Časopisy, ktoré som v rýchlosti preletela sú staršieho dáta a kúpila mi ich sestra v Prahe a včera mi ich doniesla mamča, ktorá ju bola navštíviť. Oba boli s darčekmi, a veľmi ma mrzí, že na Slovensku sme oproti Česku na tom oveľa horšie a ani jeden z týchto časopisov u nás v ten mesiac veci, ktoré som si tam našla, nemal. Neviem, čí sú slovenskí zákazníci a čitateľky horší ako tam, ale mňa osobne to dosť hnevá, nakoľko často ma k nákupu časopisov motivuje práve nejaká drobnosť, ktorú vlastne možno ani nepotrebujeme, ale poteší. 
Cvakla som Vám aj moje "candy" nechty, nakoľko oba laky značky Rimmel mám nové a proste tie farby sú neskutočné, krásne, letné a milujem ich! (oba 60 seconds - 835 Bright back at you a 230 Portobello pink)
Dnes som sa rozhodla otestovať dve malé vzorkové balenia, ktoré boli tiež súčasťou spomínaných magazínov. Väčšinou podobné vzorky úplne ignorujem a pred vyradením časopisu ich len vytrhnem a niekam založím. Potom to nejakú dobu skladujem, a nakoniec vyhodím. Povedala som si dosť! Keď ich tu raz mám, nič za ne nedám, prečo nevyskúšať:)
Posledná fotka z môjho utorňajšieho quatra je môj outfit do práce. Prajem Vám ešte krásny zvyšok dnešného dňa:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...